יום שבת, 1 בפברואר 2014

סקירה: הזמנות מ-iherb חלק שלישי


 iHerb - החנות האהובה עלי להזמנת מוצרים מחו"ל. אין חודש שבו אני לא מזמינה חבילה גם עם זה רק עם שניים או שלושה מוצרים. סוף סוף יוצא לי לכתוב את הסקירה השלישית מהחנות. כפי שרואים בתמונה למעלה הצטברו הרבה מוצרים שאני רוצה לסקור עליהם, אני גם מזמינה מוצרי מזון משם אז כנראה תגיע גם סקירה בהמשך שתעסוק רק באוכל.
למי שעדיין לא שמע על iHerb אני ממליצה לקרוא את החלק הראשון.


 E.L.F. Cosmetics, Studio, Pressed Powder
לא יכולתי אפילו לדמיין כמה אני עומדת לאהוב את הפודרה הזאת כשהזמנתי אותה.  היא עולה רק 3$ ובעיני שווה הרבה יותר. האריזה של מינמליסטית והחיסרון היחיד הוא שהיא מרגישה די כבדה. כשפותחים את האריזה יש את הפודרה עצמה ומתחתיה ספוג להניח אותה. בנוסף יש גם מראה קטנה כך שאם צריך לעשות תיקוני איפור באמצע היום אפשר פשוט לשלוף אותה מהתיק ולכסות את האזורים השומניים. היא נותנת מראה מט חלק ומחזיקה מעמד הרבה שעות. אני מאוד מרוצה ממנה.

 Physician's Formula, Mineral Wear, Fair Complexion Kit
מדובר על סט המכיל מייק-אפ מינרלי, פודרה וסומק. גם באריזה של המייק-אפ וגם באריזה של הסומק נמצאת מברשת קטנה שאיתה לכאורה ניתן להניח את האיפור. בפועל אני מעדיפה להשתמש במרשות של Real Techniques שעליהם יש סקירה בהמשך. באופן די מפתיע המייק-אפ מצליח לכסות בצורה יפה את הפנים ומצד שני לא לתת הרגשת כבדות. הפנים שלי נראות מאוד טבעיות לאחר הנחת המייק-אפ. העמידות שלו ושל הסומק מאוד טובים. החיסרון שאני מוצאת עם הטקסטורה הזאת היא שמתפזרת לי הרבה אבקה. הפודרה מגיעה בצורה של אבקה עם מברשת צמודה מלמעלה. לא מרגישים את הנוכחות שלה יותר מידי. סה"כ אין במוצרים האלו משהו יותר מידי ייחודי ה- Fair Complexion Kit מתאימה לבעלי עור מאוד בהיר.

   Now Foods, Solutions, Grapeseed Oil
אז מה ניתן לעשות עם שמן זרעי ענבים? אפשר להשתמש בו לריכוך אזורים יבשים, להניח על השיער כמרכך או סתם למרוח על הגוף במקום קרם גוף. מדובר על שמן במרקם יחסית נוזלי ואין לי ריח.  אני מורחת אותו על השיער מספר שעות לפני מקלחת בשביל לרכך את השיער ולגרום לו להיות חלק ורך. בנוסף טיפול כזה גם יכול לגרום לשיער לצמוח מהר יותר.

21st Century Health Care, Tea Tree Oil
כבר יצא לי להזכיר את שמן עץ התה ב-"הזמנות מ-iherb חלק שני" (ממליצה לקרוא את הסקירה שם) וגם במדריך לניקוי מרשות איפור ציינתי שאני מוסיפה אותו לשמפו. בזמן האחרון כמעט כל מוצר שאני מסתכל עליו מכיל כמות כלשהי של שמן עץ התה. אני כן רוצה לציין שצריך לדעת להשתמש בשמן ולא להוסיף אותו סתם. כמות גדולה ממנו עלולה לגרום להופעת אלרגיות. הפעם הזמנתי את השמן באריזה יותר גדולה ומצאתי שימוש נוסף בשבילו והוא חיטוי עגילים חדשים. הוא גם מאוד שימושי למריחה על פצעים.

Now Foods, Essential Oils, Citronella
באתר יש מגוון רחב של שמנים אתריים ואני לכבוד החורף בחרתי בריח לימונית. אני לא אגיד שהתלהבתי מהריח יותר מידי כי הוא מזכיר לי ריח חזק של עשב אבל אני כן עושה שימוש בו מידי פעם ובאחד מהמדריכי היצירה הבאים אני אראה כיצד לשלב אותו.

Madre Labs, Hand Cream with Argan Nut Oil
קרם ידיים שלמזלי חילקו אותו כמתנת חינם באתר וכיום הוא עולה כמעט 7$. הוא מכיל הרבה שמנים כגון שמן זית, אבוקו, קוקוס ועוד. בפועל אני לא באמת רואה סיבה להתלהב ממנו ובעיני הוא בדיוק כמו כל קרם ידיים אחר ואין בו משהו אקסטרה ייחודי במיוחד לא לאור המחיר.

 Desert Essence, Age Reversal Pomegranate Face Serum
סרום אורגני מעקב הזדקנות ליום וללילה מגיעה באריזה מאוד חמודה וצבעונית עם תמונה של רימון עליה (רמז ממה הוא עשוי). המרקם שלו מזכיר יותר קרם מאשר סרום. הוא מאוד קל נמרח בקלות ונספג במהירות. בהחלט גורם לעור להראות יותר טוב. ממליצה בחום.

Physician's Formula, Lash Boosting Eyeliner + Serum
כל כך אהבתי את האיילנרים האלו שהזמני שניים, אחד בצבע חום ואחד בצבע שחור. מדובר על אייליינר וסרום במוצר. הסרום אמור לעזור להעריך את הריסים - בפועל זה לא קורה. האייליינר בנוי בצורת טוש מאוד דק ואחיד וזה מאפשר מריחה מאוד קלה. העמידות של המוצר מדהימה.  

Giovanni, L.A. Hold Hair Spritz, Maximum Hold
ספריי לשיער לאחיזה חזקה בגירסה יותר בריאה מהספריי הרגיל שניתן למצוא בסופר. לא התלהבתי ממנו בכלל. מדובר על ספריי שעושה את העבודה בצורת מאוד בינונית. הריסוס על השיער לא יוצא אחיד. לטעמי התרכובת של החומר כבדה מידי ולכן שמרססים אותה על השיער הרבה מהנוזל הולך לרצפה במקום לשיער.

  Sierra Bees, Organic Beeswax Lip Balm
לאחרונה באה אלי חברה וסיפרה לי שאחותה גילתה שבשפתונים שמים חומרים לא טובים ואז היא התחילה להסתכל על המרכיבים של השפתון מהסדרה בטעם רימון שתמיד נמצא אצלי במשרד.  מה שמייחד שפתונים אלו מכל השאר היא העובדה שהם עשויים ממספר מרכיבים בודדים והם אורגנים מה שעושה אותם הרבה יותר טובים ובטוחים לשימוש. למעשה כל וכל מרכיב שיש בכל אחד מהשפתונים אני מכירה היטב וידעת שהוא לא מזיק בשום צורה. זה השפתונים שאפשר לקבל כל פעם אחד מהם חינם מהזמנה ממליצה בחום לנסות.

Everyday Coconut, Night Face Cream
קרם לחות לפנים ללילה מתאים לכל סוגי העור מכיל שמן קוקוס ומסייע בהפחתת קמטים. מדובר על אריזה ענקית של 354 מ"ל. משום מה קיוותי שיהיה לו ריח של קוקוס, בפועל הריח שלו מתוק ומזכיר ריח של סוכריה על מקל. הוא נספג במהירות, קליל ולא משאיר תחושה של דביקות. החיסרון בשבילי הוא שבבוקר כשאני קמה העור שלי מרגיש יבש.

Real Techniques, Sam's Picks Exclusive Brush Set
סט של שש מברשות מהדורה מוגבלת. עשיתי בדיקה וגיליתי שהסט נמכר הכי זול ב-iHerb בכל שאר המקומות אפשר למצוא אותו ביותר מ-10$ יקר יותר. הייתי בהחלט מגדירה אותם כהמברשות הכי טובות שיש. תוך יום מהרגע שהסט הגיעה ל-iHerb כל המלאי שלו חוסל. וזה המצב בכל פעם שהמלאי מתחדש. השיערות סינטטיות מאוד רכות ומתאימות להנחת כל סוגי המרקים. השימושים הסטנדרטיים שאפשר לעשות עם המברשות:
לפי התמונה מימין לשמאל:
המברשת הרשונה מימין נועדה להנחת אייליינר ג'ל.
השניה מימין מיועדת להנחת הצלליות על העיניים.
עם השלישית אפשר להניח קונסילר, ניתן להשתמש גם להנחת המייק-אפ.
באמצע יש את המברשת להנחת המייק-אפ.
שנייה משמאל מיועד להנחת הפודרה.
המברשת הכי גדולה במארז מיועד להנחת הברונזר והסומק.

EO Products, Organic Hand Sanitizer Spray
ספרי אורגני לחיטוי ידיים ללא צורך בשטיפה. יעיל ב-99.9% מול רוב החידקים הנופוצים בעל ריח נעים. תמיד טוב להחזיק אחד כזה בתיק.

E.L.F. Cosmetics, Brightening Eye Color
התחלתי במוצר מוצלח של E.L.F ואני מסיימת עם עוד מוצר מוצלח של החברה. 
מדובר על סט של ארבע צלליות כאשר בחנות עצמה יש מבחר מאוד גדול של סטים בכל מיני צבעים החל מהטבעי עד הכחול והורוד. אני אוהבת צבעים מאוד טבעיים ולכן בחרתי את הסט Brownstone. זה סט קטן של ארבע צלליות באריזת פלסטיק. הפיגמנט מעולה הצלליות עמידות למדיי ומטשטשוט היטב.


עד כאן עם הסקירות. מקווה שנתתי רעיון למה אפשר להזמין מ-iHerb. וכמובן שיש גם קוד הנחה:
לקוחות חדשים יכולים להנות מ-5$ מתנה בקנייה מתחת ל-40$ או ב-10$ מתנה בקנייה מעל 40$ עם קוד ההנחה MKS436 שאותו מזינים בסל הקניות או בלחיצה על הקישור הזה הקוד יוזן אוטומטית.
המשלוח עצמו לישראל עולה 4$. 

תגובה 1:

  1. יש לי גם סרום לשיער של ג'יובאני שעומד ללא שימוש...במקום לתת ברק הוא פשוט עושה שיער שומני ומגעיל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...