יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

סקירה: מוצרי e.l.f


היום אני עושה סקירה ענקית על מוצרי e.l.f: עניים(eyes) שפתיים(lips) ופנים(face). מדובר על חברת דראגסטור אמריקאית שמוכרת מוצרים במחירים מאוד זולים. כמובן שלא כל המוצרים שלה טובים כפי שתראו בהמשך של הסקירה אבל יש כאלה שבהחלט שווה לרכוש גם בגלל המחיר וגם בגלל שהם עושים את העבודה כמו שצריך. וכמובן שיש גם מוצרים שאני פשוט חושבת שחובה לרכוש כי מדובר על מציאות של ממש. בסוף הסקירה אני אציין איפה רכשתי את המוצרים וגם יש קוד הנחה.

ניתן להתרשם מכל מוצרי החברה באתר: http://www.eyeslipsface.com - אין משלוחים לארץ.

נתחיל עם המוצרים שפחות אהבתי:

 E.L.F. Cosmetics, Nice & Natural Nail Polish Set - מדובר על סט של 3 לקים בגוונים טבעיים. הבקבוקים עצמם קטנים וחמודים והצבעים בעיני מאוד יפים. דבר נוסף שאהבתי בלקים אלו היא העובדה שמספיקה שכבה אחת בלבד. הבעיה עם הלקים היא שהם מתקלפים מאוד מהר. ושאני מציינת מאוד מהר אני מתכוונת שיום למחרת כבר חצי מהלק נעלם וזה באמת החיסרון היחיד והגדול שמצאתי בלקים אלו. במידה ומורחים לק שקוף איכותי מלמטה ומייבש לק מלמעלה זה מעריך את הלק לכמעט שבוע כך שבסופו של דבר כן אפשר להילחם בתופעת הקילוף המהיר של הלק.
מחיר: 3$ לאריזה של 3 בקבוקים (6ml כל בקבוק)


E.L.F. Cosmetics, Waterproof Eyeliner Pen, Black/Coffee - כשקניתי את האיילינרים האלו הם עלו דולר. עכשיו המחיר שלהם הוא שלוש דולר. קניתי אחד בצבע שחור ואחד בצבע חום קפה. המריחה שלהם נוחה אבל החיסרון שלהם הוא העמידות. למרות שמצויין שהם עמידים למים, לאורך היום הצבע מתחיל להעלם. בתור מוצר שעלה רק דולר הייתי אומרת שווה לקנות אותו כעוד איילינר לאוסף, לא ממליצה לקנות אותו במחיר העכשווי.
מחיר: 3$ ליחידה


E.L.F. Cosmetics, Essential Professional Complete Brush Set, 12 Brushes - סט של 12 מברשות איפור "מקצועיות" ואני בכוונה שמה את המילה מקצועיות במרחאות כי זה מה שכתוב עליהם אבל בפועל הן ממש לא. כשמתבוננים במברשות אז רואים שלחלקן יש מספר קטן של שערות שיותר ארוכות מכל השאר כך שהן לא גזורות טוב. בנוסף גם מידי פעם נושר להם השיער והעיצוב שלהן נראה מאוד זול. למרות כל החסרונות שאני ציינתי, מי שמעוניין לרכוש סט של מברשות בזול (דולר למברשת) יכול ללכת על סט זה כי בסופו של דבר הוא כן יודע לתת מענה. אני ממש לא ממליצה להתשתמש בו לצרכים מקצועיים.
מחיר: 12$ עבור חבילה של 12 מברשות


המוצרים שאהבתי:

 E.L.F. Cosmetics, All Over Color Stick, Pink Lemonade - עוד מוצר שרכשתי בדולר ומחירו עומד עכשיו על שלוש, רק שהפעם אני כן ממליצה לרכוש מוצר זה. לכאורה מדובר על סומק קרמי המגיע בסטיק אבל לא רק, ניתן להשתמש בו גם על השפתיים וגם בתור צללית לעניים. המריחה שלו מאוד נוחה והוא מחזיק מעמד לכמה שעות. הצבע בעל גוון ורוד יפייפה ומבריק.
מחיר: 3$

E.L.F. Cosmetics, HD Blush, Headliner - לפני שקניתי את המוצר ראיתי הרבה סקירות שלו ב-YOUTUBE וכולן ממש טובות אז הייתי נורא נלהבת להניח את ידי על המוצר. אכן מדובר במוצר שאין לו תחליף. ניתן למרוח אותו על הלחיים והוא עמיד לאורך כל היום. ניתן גם למרוח אותו על השפתיים. אופן ההכנה שלו מתבצע בצורה הבאה: מניחים טיפה קטנה על היד (כמות קטנה מספיקה להרבה) מתחילים לטשטש עם המברשת ואז להניח על הלחיים. במידה ורוצים להניח על השפתיים אז אפשר פשוט למרוח עם האצבע. הצבע מאוד יפה וחזק.
מחיר: 3$

E.L.F. Cosmetics, Plumping Lip Glaze, Fire Coral - מדובר על ליפסטיק שאמור גם "לנפח" את השפתיים. או במילים אחרות לתת להם מראה יותר חושני ושופע. תחילה מורחים את הגלוס השקוף, יש לו ריח מאוד נעים של מנטה והוא נותן הרגשה נעימה עם טיפה עיקצוצים בשפתיים. אחרי זה מניחים את הגלוס בצבע.
מחיר: 3$

 E.L.F. Cosmetics, Baked Blush, Rich Rose - סומק בצבע מאוד יפה ויכול לשמש גם כברונזר. הפיגמנטציה שלו טובה והוא עמיד למספר שעות. אין במוצר זה משהו יחודי אבל מי שמחפש סומק במחיר זול אני ממליצה לקנות.
מחיר: 3$

E.L.F. Cosmetics, Mineral Eyeshadow Primer, Sheer - אני אתחיל בלציין שפריימר זה מוצר יחסית חדש בישראל ודי קשה למצוא אותו, כשהייתי בסופר פארם שאלתי את הדיילת אם יש לה פריימר לפנים והיא הציעה לי סרום במקום. אז ל-E.L.F יש פריימר לפנים שעדיין לא ניסתי אבל כן הזמנתי פריימר לעיניים. התפקיד שלו הוא להקל על הנחת הצלליות ובנוסף לקבע את הצללית על העין לאורך כל היום. המוצר עושה את העבודה ואני אוהבת אותו.
מחיר: 3$

E.L.F. Cosmetics, Studio, Beauty Book, Bronzed Look, 9 Piece Set - ערכה המכילה בתוכה 9 חלקים: 6 צלליות, פריימר לעיניים, עיפרון לעיניים ומברשת להנחת הצלליות. הערכה בנויה כמו ספר מצד אחד יש את האיפור ומצד שני יש את המדריך כיצד להתשתמש בצלליות בשביל ליצור מראה ליום ומראה לערב. בעיני הערכה הזו ממש חמודה, הצבעים חזקים ויפים, העיפרון הוא בצבע חום כהה וגם הוא טוב ונוח לשימוש. החיסרון היחיד שמצאתי בערכה הוא דווקא הפיירמר שאני לא מרגישה כאילו הוא עושה משהו מיוחד. בעיני ערכה זו יכולה להתאים כמתנת יום הולדת חמודה ולא יקרה.
מחיר: 5$

E.L.F. Cosmetics, Studio, Stipple Brush/ E.L.F. Cosmetics, Complexion Brush, 1 Brush - במוצרים שלא אהבתי ציינתי את הסט של 12 המברשות המקצועיות אבל מסתבר של-ELF יש דווקא כמה מברשות ממש טובות. שתי המברשות שאני מציינת פה הם פשוט מעולות ואני משתמשת בהם כל יום. באחת אני משתמשת להנחת הפודרה ובשנייה להנחת הסומק. אני מאוד ממליצה על מברשות אלו. הם ברמה מאוד גבוה ומקצועיות.
מחיר: 3$

E.L.F. Cosmetics, Jumbo Eyeshadow Stick, Feeling Lucky - בעיני הרעיון של מוצרי ג'מבו כגון לעיניים או לשפתיים הוא פשוט מגניב ואני מוצאת את עצמי מתלהבת מהם ממש אז לא יכולתי שלא לרכוש מוצר זה. מדובר על עפרון ג'מבו לעיניים בצבע חום. המריחה שלו נוחה אולם לפעמים יוצאת לא אחידה במידה ומורחים אותו על כל העין. הצבע מאוד יפה וחזק. העמידות שלו טובה.



עכשיו שסיימתי עם הסקירות עולה השאלה האמיתית - איפה לרכוש מוצרים אלו?? התשובה היא פשוטה וזה מהאתר שאני עושה בו את רוב ההזמנות שלי בזמן האחרון והוא iherb. לקוחות חדשים יכולים להנות מ-5$ מתנה בקנייה מתחת ל-40$ או ב-10$ מתנה ומשלוח חינם בקנייה מעל 40$ עם קוד ההנחה MKS436 שאותו מזינים בסל הקניות או בלחיצה על הקישור הזה הקוד יוזן אוטומטית.
אתם מוזמנים לקרוא על סקירות של מוצרים שהזמנתי מהאתר:
סקירה: הזמנות מ-iherb חלק ראשון 
סקירה: הזמנות מ-iherb חלק שני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...