יום שבת, 15 בפברואר 2014

פסטיבל שוקולד 2014


פסטיבל השוקולד נפתח בתאריך 13/02/14 בשעה 16:00 והסתיים ב-15/02/14 בשעה 22:00 במתחם התחנה - תל אביב. בפסטיבל התקיימו מגוון ארועים הקשורים לשוקולד כגון טיפולי ספא, סדנאות ופעילויות לילדים ואני החלטתי לשתף את החוויה המתוקה הזאת.


נתחיל עם הכניסה לפסטיבל, היה ניתן לרכוש כרטיסים מראש או לקנות במקום. עלות הכניסה היא 15 ש"ח. לא היינו בטוחות אם ניסע או לא כי הבטיחו גשם ביום שבת ולכן לא קנינו כרטיסים מראש מה ששרף לנו באזור החצי שעה של עמידה בתור. כל פעם סגרו את הקופות כי המתחם עצמו היה מפוצץ באנשים והמשטרה לא הסכימה להכניס עוד שעד שהמתחם לא מתפנה מעט.


כשנכנסים למתחם עצמו במרכז התקיימו ההרצאות ובצד שמאל במקום סגור הייתה תערוכת פסלי שוקולד וספא שוקולד שבו הציעו טיפולים כגון פילינג, לק משוקולד ורפלקסולוגיה.



בצד ימין היו הדוכנים שבהם מכרו שוקולד בכל מיני צורות ומצבים: פרלינים, טבלאות, בירה, טראפלס, מאפים ופירות. זאת הייתה חוויה להסתכל על הרעיונות היפים (לדוגמה שוקולד בצורת נעל) שהוצגו שם.


ולסיכום אני חייבת לציין שפסטיבל השוקולד הרגיש כאזור אחד מבולגן ומלוכלך. המיקום שלו לא היה טוב והייתה צפיפות בכל האזור במיוחד בדוכנים. זה הרגיש כאילו אתה משלם בשביל להכנס ולשלם יותר על השוקולד בדוכנים עצמם. ובכלל כל האירוע גרם לי לתהות למה לא לעשות כזה מתחם על בסיס קבוע (אממ.. שוק שוקולד)...



תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...