יום שלישי, 22 בספטמבר 2015

סקירה: הזמנה מ-BeautynetKorea חלק שלישי


אז כמו שהבטחתי הפעם מדובר על סקירה מאוד קצרה של ההזמנה השלישית שביצעתי מהאתר. תהנו..

אהבתי..
 Missha - The style 4d mascara
אני אתחיל עם המוצר שאני פשוט מאוהבת בו והוא מסקרה של Missha. המסקרה לא עולה הרבה (פחות מ-5$) ולא היו לי יותר מדי תקוות לגביה. ההפתעה הגיעה כשמרחתי אותה לראשונה. היא האריכה לי את הריסים ונשארה על הריסים כל היום! מאז כמובן שאני משתמשת בה כמעט כל יום גם בימי הקיץ כי היא פשוט נשארת על הריסים ולא נמרחת בכלל. המריחה של המסקרה מאוד נוחה גם לריסים העליונים וגם לתחתונים והיא מאוד מתאימה לבעלות ריסים קצרים. מאוד ממליצה להזמין אותה היא מאריכה, עמידה וזולה.

 בסדר.. 
SKINEYE - AC Pure Serum
את הסרום הזה אני מאוד אוהבת למרות שהוא נכנס תחת קטגוריית ה"בסדר" מהסיבה שבאמת אין בו שום דבר מיוחד. הוא נוח למריחה, מזין את העור ומגיע בבקבוק מאוד חמוד.

 ממש לא..
 Etude house - My lash serum
סרום לריסים המבטיח לחזק ולמנוע נשירה של הריסים, בפועל לא ראיתי שום שינוי ובכלל המוצר הרגיש לי די מיותר. סוד קטן לאלו הרוצות ריסים מושלמים ומעוגלים כשהן קמות בבוקר זה למרוח ויטמין E על הריסים לפני שינה. ולגבי המוצר, למי שהריסים שלה בסדר גמור אין טעם לרכוש את המוצר.


וכמובן בונוס ענק בהזמנה מהאתר פרט לזה שהמשלוח חינם היא גם כמות הדוגמיות שמקבלים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...