יום שישי, 3 במאי 2013

קאנולי מלבד


יצא לי להכין דברים מלבד כגון קינוחים (ניתן לראות בגלריה שלי תחת יצירות) אולם אחד הדברים שהכי עייפו אותי זאת העובדה שצריך להקדיש את רוב הזמן לתפירה.
יצא לי ליפול על דף בפייסבוק של מישהי שמכינה פירות ירקות וקינוחים מבד לבד ושם נקלתי בתמונה הזאת. היא קראה להם קאנולי שמסתבר שזה בלינצ'ס ממולא בגבינה שמוצאו מאיטליה. די התלהבתי מהרעיון אז החלטתי להכין כאלו מלבד בעצמי. היופי ביצירה זו הוא שאין צורך לתפור (חוץ מהקצפת שזה בדיוק פחות מדקה). לרוב הדברים השתמשתי בדבק מגע רב תכליתי שבאופן די מפתיע בשבילי עשה עבודה טובה. כמובן שבתור חלופה אפשר להשתמש בדבק לבד או דבק חם.

במדריך להכנת קאנולי מלבד, אני מראה כיצד להכין את הקאנולי בעל הקצפת החומה.

הכלים הדרושים (רשימה חלקית):
  • בד לבד חום
  • בד לבד בז
  • חרוזים שחורים
  • אקרילן למילוי/צמר גפן 
  • מספריים
  • דבק מגע רב תכליתי/דבק לטקסטיל/דבק חם
  • מחט
  • חוט חום
 נכין קודם את הבלינצ'ס:
  • נתחיל בלפרוס את הלבד הבז. נמצא כלי עגול שבעזרתו נסרטט עיגול (שלי בעל קוטר של 11.5 ס"מ).

  • נגזור את העיגול שסירטטנו.


  • נעגל את העיגול. נפזר דבק בקצה.

  • נהדק היטב.

 


נכין את הקצפת:
  • נדפיס את הצורה הבאה:
  • נגזור לפי הסרטוט. נסרטט את הצורה על הלבד החום ונגזור לפיה. יש להכין שניים.

  • נשחיל את החוט מאחורי הקצפת. 
  • נעביר את החוט דרך הקדימה של כל פלחי הקצפת עד שנגיע לפלח הראשון שממנו התחלנו להשחיל.


  •  נמלא את הקצפת במילוי


  •  נמשוך את החוט בחוזקה לצורך הידוק הקצפת.


 שלב האיחוד:
  • אחרי שהכנו את שתי הקצפות נמלא את הבלינצ'ס עם המילוי.


  • נפזר דבק בתוך הבלינצ'ס מסביב לקצה.


  • נכניס את הקצפת טיפה פנימה כך שרוב הקצפת תהיה בחוץ.



  • נפזר טיפה דבק על דף, בעזרת פינצטה נתפוס חרוז, נטבול קצה שלו בדבק ונדביק רדומלית על הלמעלה של הבלינצ'ס.


הקאנולי מוכן. רק תיזהרו לא לאכול אותו בטעות הוא ממש לא טעים :)
כמובן שאפשר לשחק עם הצבעים והקישוטים לפי הדמיון הפרוע שלכם.


בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...