יום שישי, 22 במרץ 2013

וופל בלגי שמנת ובננות


בדיוק כמו ביצירות כך גם במתכונים יש לי העדפה למתכונים קלים פשוטים וטעימים ומידי פעם אני אשתף  גם מתכונים כאלו.
המתכון הבא הוא וופל בלגי עם שמנת ובננות מעל. בשביל לחסוך עבודה אני קונה וופל בלגי מוכן אולם למי שיש כוח מוזמן להכין את הוופל בעצמו (מה שיצא כנראה גם יותר טעים אבל צריך להתעסק עם זה יותר). ולאלו שממש עצלנים אפשר גם לקנות קצפת מוכנה.
במתכון זה אני לא מציינת כמויות מדויקות כי זה תלוי בכמות האנשים שברצונכם להכין להם את המנה. כשאני הכנתי לשלושה אנשים השתמשתי ב-150 מ"ל שמנת מתוקה ו-2 בננות.

מרכיבים:
  • וופל בלגי 
  • שמנת מתוקה להקצפה
  • בננות
  • סוכר חום
  • חמאה
אופן הכנה:
מתחילים בלהכין את הבננות, חותכים לחתיכות של כ-2 ס"מ ומעבירים לקערה. מפזרים מעל הבננות סוכר חום ומנערים את הקערה עד שכל חתיכות מצופות בסוכר.
מחממים מחבת ומוסיפים חמאה. מניחים כל חתיכת בננה על המחבת ומטגנים מכל צד בין דקה לשתיים. במקביל לטיגון הבננות מתחיל להתקבל לנו גם רוטב. כשהבננות מוכנות מכבים את האש.
שופכים את השמנת המתוקה לקערה קרה ומקציפים, במהלך ההקצפה מוסיפים גם סוכר לבן לפי הצורך.
מאחדים הכל ביחד: מניחים וופל על צלחת ההגשה, מעליו מניחים את השמנת, ניתן להשתמש בשקית זילוף, אני אישית השתמשתי בכף מטעמי עצלנות.
מניחים את הבננות מעל ומפזרים את הרוטב מסביב. חשוב לשים לב לא להניח את הבננות מעל הקצפת כשהן חמות אלא לתת להן להתקרר טיפה.
בתאבון



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...